فاطمه حسنافاطمه حسنا، تا این لحظه: 19 سال و 11 ماه و 10 روز سن داره
فاطمه زهرافاطمه زهرا، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره

دو گل از گل های بهشت

جملات باحال

1394/5/17 16:44
نویسنده : مامان
270 بازدید
اشتراک گذاری

امروز صبح آجی حسنا می خواست قبل از خوردن صبحانه یه کیک شکلاتی که ذیشب برا تولد الکی تو پخته بودم رو بخوره من هم میگفتم نه اول باید صبحانه بخوری همین طور اصرار می کرد که یهو تو گفتی"برو قایم شو و بخور"

من همیشه به آجی حسنا میگم بدم میادبرا انجام کارا فس فس کنی(فرز انجام ندی)و اگه دیگه فس فس کردی حسابتو میرسم یه بار که با آجی بحثت شد همش دور و ورش راه می رفتی و می گفتی"آجی فس فس کن"

یه روز صبح که برا نماز صبح بیدار شده بودیم و لامپ راهرو را روشن کرده بودیم حین غلت زدن چشمات رو باز کردی بهت گفتم مامان بخواب هنوز شبه که گفتی"برق تو چشممه"

یه روز دوتایی داشتید قایم موشک بازی می کردید بعد از چند دور بازی کردن فاطمه حسنا اومد تو آشپزخونه پیش من فاطمه زهرا که هنوز تو حال و هوای بازی بود و میخواست ادامه بدید اومد گفت"آجی برم گم شم"

 

پسندها (1)

نظرات (0)